اول خودت را عوض کن
اول خودت را عوض کن

این عبارت روی قبریک کشیش انگلیسی درکلیسای وست مینستر نوشته شده است :

« جوان که بودم خیال داشتم دنیا راعوض کنم،مسن تر وعاقل تر که شدم فهمیدم که : دنیا عوض نمی شود،بنابراین توقعم را کم کردم وتصمیم گرفتم  به عوض کردن کشورم قناعت کنم،ولی کشورم هم خیال نداشت عوض شود،به میانسالی که رسیدم ،آخرین توانایی هایم را به کار گرفتم که فقط خانواده ام را عوض کنم ،ولی پناه برخدا ،آن ها هم خیال نداشتند عوض شوند .

اینک که دربستر مرگ آرمیده ام، ناگهان دریافته ام که اگر فقط خود راعوض می کردم ، خانواده ام هم عوض می شد وبا پشتگرمی آن ها می توانستم کشورم را عوض کنم ، وخدا راچه دیدید شاید حتی می توانستم دنیا را هم عوض کنم .»



نظرات شما عزیزان:

شفیقه
ساعت11:10---17 دی 1390
راستی قالب جدید مبارک .

شفیقه
ساعت11:07---17 دی 1390
واقعا هیچوقت ادم نمی تونه دنیا رو عوض کنه پس چه بهتر که بیاد خودشو عوض کنه .

خیلییییییییییی تاثیر گذار بود .ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : فرشته مولایی